Mihai Pătrașcu, fondatorul evoMAG, a decis în 2018 să demareze vânzările de trotinete electrice, o piață în creștere în Romania. Acum, după doar 3 ani, a devenit cel mai mare magazin online de trotinete electrice, scutere și biciclete electrice cu vânzări de 3,5 - 4 milioane de euro în 2021.

În prezent, cele peste 300 de modele de vehicule electrice expuse în magazinul online aduc evoMAG vânzări de circa 5.000 de unități, care saltă cifra de afaceri a companiei cu 10%, spre 35-40 de milioane de euro.

Vehiculele electrice au ajuns la 10% din cifra de afaceri evoMAG. Acestea se pretează cu clienții noștri. În 2021, ne dorim ca, cifra de afaceri să ajungă la 35-40 milioane de euro, în creștere de la 32,5 miloane euro în 2020. În pandemie, în 2020, am crescut cu 46%

- Mihai Pătrașcu, fondator evoMAG -

Evoluția vânzărilor de trotinete electrice la evoMAG:

  • 2018 - sub 1.000 de unități
  • 2019 - 2.000 de unități
  • 2020 - 3.500 de unități
  • 2021 - 5.000 de unități

Cititi si Clujenii de la EastRide extind conceptul de curierat pe două roți în alte 4 noi orașe. Bucureștiul, pe listă

Citeste si:
Piața de trotinete electrice este în plin avânt. Românii cumpără...
Piața de trotinete electrice...

"În primul an, 2018, am vândut câteva sute de vehicule electrice. În 2019, am vândut 2.000 de unități, în 2020, am comercializat 3.500 de unități, iar anul acesta estimăm 5.000 de unități", a mai spus fondatorul evoMAG.

Magazinul online are la vânzare 200 de trotinete electrice și 100 de modele scutere electrice și biciclete electrice. Scuterele sunt până în 10 modele, iar restul sunt biciclete electrice.

Cititi si Aproximativ 7 km de piste noi de biciclete sunt gata în București

De la trotinete la scutere electrice

"Trotinetele electrice sunt focusul nostru principal, dar acum urmează scuterele electrice. Dacă anul trecut nu am vândut scutere electrice, anul acesta am vândut zeci de unități. Ușor, ușor dezvoltăm și segmentul de scutere electrice. Suntem în discuție să aducem un brand de scutere electrice, în exclusivitate, la prețuri de 6.000-7.000 de lei și cu o autonomie de 50 de km", a mai declarat Mihai Pătrașcu.

Citeste si:
Oslo interzice închirierea trotinetelor electrice pe timpul nopții
Sutele de accidente cu...

Dintre brandurile expuse în magazinul online, modelele de trotinete electrice importate de evoMAG sunt Zero, SpeedXman și Joyor.

Cititi si Mercedes-Benz a dezvoltat o trotinetă electrică

evoMAG se așteaptă ca vânzările de vehicule electrice (trotinete, biciclete, scutere, hoverboard-uri, accesorii pentru categorie) să crească anul acesta cu aproximativ 20%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe, și din dorința utilizatorilor de a petrece mai mult timp în aer liber, concomitent cu intrarea pe piață a mai multor produse, mai fiabile și mai accesibile.

Dezvoltarea evoMAG presupune, în perioada următoare, lansarea unui marketplace, continuarea procesului de automatizare a comenzilor, investiții în software și programare, în personal și în introducerea de noi categorii de produse pe evoMAG.ro.

Citeste si:
Cum arată rezultatele financiare ale evoMAG în 2021
Mihai Pătrașcu, evoMAG:...

Pentru anul în curs, compania estimează investiții de aproximativ 200.000 de euro, similar cu valoarea investițiilor de anul trecut.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

Sursa foto: evoMAG

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri