12 imagini
Lucrările pentru finalizarea proiectului care presupune supralărgirea străzii Prelungirea Ghencea la patru benzi, realizarea unui nod intermodal de tip park&ride şi a unei linii de tramvai vor fi reluate, a anunţat primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan.
În zonă va fi construit și un nod intermodal de tip park&ride
El a scris pe Facebook, că a dat ordinul de începere pentru tronsoanele cuprinse între strada Râul Doamnei - strada Valea Oltului şi strada Valea Oltului - strada Mărăcineni.
Nicuşor Dan a anunţat că proiectul a fost actualizat de compania care a câştigat licitaţia, asocierea Bogart - Concelex, o firmă cu care Municipalitatea a lucrat foarte bine şi pentru reabilitarea Podului Grant.
El a punctat că, în prezent, porţiunea de drum cuprinsă între strada Braşov şi terminalul liniei de tramvai 41 este aproape finalizată, circulaţia desfăşurându-se pe câte două benzi pe sens.
Nicuşor Dan a adăugat că Municipalitatea mai are de asfaltat intersecţiile cu străzile laterale, de realizat marcajele pe sensul spre Domneşti şi de executat trecerea peste ampriza tramvaiului 41, la intersecţia bulevardului Ghencea cu strada Constantin Titel Petrescu.
În 2018, municipalitatea anunța că supralăgirea va fi gata în 2 ani
În urmă cu șapte ani, autoritățile spuneau că supralăgirea străzii Prelungirea Ghencea va fi gata până în 2020, dar acest termen a fost depășit de mai multe ori.
La acel moment, se preciza că valoarea totală a investiției este de 558,6 milioane de lei, cu TVA, iar durata de execuție este estimată la doi ani. Finanțarea proiectului se va asigura din bugetul local al Municipiului București, conform proiectul publicat pe site-ul CGMB.
Traseul are o lungime de 5,7 km, urmând sa aiba 6 benzi și aproape 10 km de piste de biciclete, se arăta la acel moment. Proiectul mai include 3 pasaje pietonale, 24 de stații de autobuz, 20 de peroane de tramvai și o parcare de tip park&ride.