24 Aprilie 2008

Ford vrea sa vanda marca Volvo

Ford urmareste sa vanda divizia sa suedeza de automobile Volvo, existand probabilitatea ca grupul sa recurga la concedieri, continuand procesul complex de restructurare.

Directorii grupului au anuntat public, de mai multe ori, ipoteza unei cesiuni a companiei Volvo Cars, cumparata pentru 6,45 miliarde dolari in 1998.

In plin proces de restructurare, constructorul american a renuntat deja la marca Aston Martin in martie 2007, iar in martie 2008 la Jaguar si Land Rover.

Ford urmareste de asemenea sa vanda si marca Mercury, care se confrunta cu dificultati financiare, informeaza NewsIn.

Estimand ca fiind insuficient numarul de voluntari pentru planul de disponibilizari propus de Ford la inceputul anului, ce implica desfiintarea a 4.000 locuri de munca, directorii doresc sa recurga la concedieri pentru a-si indeplini obiectivul.

Planul implica desfiintarea a 8.000 de locuri de munca, fata de cele 12.000, de care Ford vorbea in luna ianuarie a acesui an.

Din 2006, Ford a disponibilizat 40.000 de locuri de munca.



Citeste si