19 Februarie 2009

Maserati doneaza un procentaj din vanzari unui program de burse universitare



Maserati, Netjets si Sunseeker vor dona programului de burse universitare al Fundatiei Blue Heron un procentaj din vanzarile realizate in Romania anul acesta.

“Toate costurile administrative ale fundatiei sunt suportate de fondatori. Altfel spus, 100% din sumele donate sunt cheltuite doar pentru tinerii studenti”, a spus Mike Costache, directorul de strategie si fundraising al Fundatiei Blue Heron si country manager pentru Maserati in Romania.

Programul de burse al Fundatiei Blue Heron se adreseaza studentilor proveniti din centrele de plasament din Romania.

“Donatori sau mentori ai studentilor vor fi doar cei care cred in reusita acestui program. Nimeni nu este atat de afectat de criza incat sa nu gaseasca un mod de a fi alaturi de cei care au mai multa nevoie, de cei care se afla la inceput de drum”, a spus Stefania Magidson, presedinte Fundatiei Blue Heron.

De la lansarea ei in Los Angeles in 2002, Fundatia Blue Heron a strans de la peste 400 de donatori din Statele Unite 518.000 dolari pentru diferite proiecte, din care peste 136.500 dolari au fost folositi exclusiv pentru sprijinirea a 50 de tineri studenti. Dintre ei, 14 au absolvit deja facultatea si cativa s-au inscris la un program de masterat.

Sustinatorii programului de burse universitare Blue Heron se pot implica prin sprijin financiar, ca mentori ai studentilor sau prin servicii care scutesc fundatia de anumite cheltuieli.

AutoItalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ssang Yong, Maserati si Segway in Romania, a comercializat anul trecut 41 de autoturisme Maserati, in crestere cu 86% comparativ cu anul 2007.



Citeste si