7 Decembrie 2009

Infiniti lanseaza in 2010 o noua gama - M



Infiniti va incepe in septembrie 2010 comercializarea pe piata europeana a unui sedan performant din noua gama Infiniti M, pentru a deveni concurent cu limuzinele de lux.
Modelul M37 este echipat cu motorul V6 pe benzina de 3,7 litri 320 CP cu sistem de distributie variabila (VVEL - Variable Valve Event and Lift) utilizat si pe alte modele Infiniti din Europa.

O dotare standard pe toate modelele M este transmisia automata cu sapte trepte de la Infiniti, cu sistem „Adaptive Shift Control” (ASC). La aceasta se adauga sistemul de sincronizare a turatiei la trecerea intr-o treapta inferioara de viteza (DRM – Downshift Rev Matching) si modul de condus sportiv (DS – Drive Sport), care ofera un control manual integral prin padelele din magneziu pozitionate in spatele volanului.

Infiniti M prezinta caracteristici noi in industria auto, precum tehnologia Safety Shield (scut de protectie). Sedanul este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca Infiniti este prezenta, inclusiv in Europa de Vest.

O alternativa mai exclusivista la traditionalele modele robuste din clasa sedanurilor de lux, cum ar fi BMW seria 5 si Mercedes clasa E, linia M va fi pusa in vanzare in saloanele auto europene din septembrie 2010 in variantele cu motoare V6 pe benzina si diesel, urmand ca o varianta hibrida, pe benzina si electrica, sa se alature gamei europene in 2011.

Sedanul Infiniti M va avea 4.945 mm lungime si tractiune spate. Unele modele vor avea directia activa pe patru roti (4WAS - 4-Wheel Active Steering).

Noul sedan M imprumuta elemente de design de la conceptul Infiniti Essence care si-a facut debutul la Salonul Auto de la Geneva la inceputul anului 2009. Asemenea celorlalte modele Infiniti, M este echipat cu usi, capota si capac al portbagajului din aluminiu usor (precum si cu un motor V6 realizat in intregime din aliaj.

Modelul M utilizeaza platforma moderna FM (Front Mid-Ship - motorul in pozitie centrala fata), care plaseaza motorul in spatele puntii fata, ceea ce duce la un echilibru optimizat al repartizarii greutatii intre puntea fata si puntea spate, oferind o stabilitate naturala si o manevrabilitate excelenta. Suspensia este cu brate duble suprapuse in fata si multilink in spate, la care se adauga barele anti-ruliu din fata si din spate. Dimensiunea standard a rotilor este de 18 inchi. Pentru modelele cele mai sportive sunt disponibile roti de 20 de inchi, amortizoare noi cu piston dublu, reglaje speciale ale suspensiilor, frane cu 4 pistonase si directie activa pe patru roti.

Printre dotari se numara scaunele cu climatizare, farurile fata adaptive bi-Xenon, sistemul audio premium Bose, scaunele fata din piele, incalzite si reglabile electric pe 10 directii, volanul incalzit, precum si complexa platforma multimedia Connectiviti+, cu un ecran tactil VGA de 8 inchi pentru sistemul de navigatie pe hard-disc care include Ghidul Verde Michelin.

Infiniti provine din Japonia, avand disponibile modele performante sedan, coupe, SUV si crossover.

Marca japoneza este prezenta in Romania prin AutoItalia Group, care a devenit anul acesta importatorul Infiniti.

Infiniti M37: specificatii tehnice
Motor: V6 de 3,7 litri pe benzina, cu sistem de distributie variabila (VVEL - Variable Valve Event and Lift)
Transmisie: automata cu 7 trepte si „Adaptive Shift Control”, tractiune spate
Putere: 320 CP
Cuplu: 360 Nm
Suspensie: Brate duble suprapuse in fata, multilink in spate
Frane: ABS cu asistenta la franare si EBD (distributie electronica a fortei de franare)
Directie: Cu pinion si cremaliera, variabila in functie de viteza vehiculului
Coeficient aerodinamic: Cd 0,27
Lungime: 4.945 mm
Ampatament: 2.900 mm
Latime: 1.844 mm
Inaltime: 1.501 mm



Citeste si