Topul masinilor noi cu cea mai mica depreciere dupa 4 ani. Dacia este pe lista

Topul masinilor noi cu cea mai mica depreciere dupa 4 ani. Dacia este pe lista

Germanii de la Bahr & Fess sustin ca un autoturism nou isi va pierde in primul an dupa 15.000 de kilometri pana la 24% din valoare, iar in anii urmatori cate 5-6%. Devalorizarea depinde de clasa din care face parte masina si de imaginea vehiculului (km, starea tehnica, dotari). SUV-urile mari, fie ele si diesel, se devalorizeaza cel mai mult. Mai jos sunt afisate masinile cu cea mai mica depreciere si cu cea mai mare valoare de retentie (revanzare).

Clasa Mini

Clasa Mini

La clasa mini cea mai mica pierdere in euro o are modelul Nissan Pixo - 4.295 euro, iar cea mai mare valoare de retentie (vanzare) o are modelul IQ - 7.074 euro.

Clasa Mica

Clasa Mica

 






















Modelele Dacia Sandero si Logan au cea mai mica depreciere in euro dupa 4 ani, pentru ca au si cele mai mici preturi. 

Cea mai mare valoare in euro dupa 4 ani, o au modelele Audi A1 si Mini One.

Clasa Compacta

Clasa Compacta

 

Clasa Medie

Clasa Medie

 

Clasa Medie Superioara

Clasa Medie Superioara

 

Clasa Lux

Clasa Lux

 

Clasa Minivan

Clasa Minivan

 

Clasa MPV

Clasa MPV

 

Clasa VAN

Clasa VAN

 

Clasa SUV-urilor compacte

Clasa SUV-urilor compacte

 

Clasa SUV

Clasa SUV

 

Clasa Sport

Clasa Sport

 

Clasa Coupe

Clasa Coupe

 

Clasa Cabrio

Clasa Cabrio

 

Masini cu emisii sub 90 gCO2/km

Masini cu emisii sub 90 gCO2/km

 

Modelul cu cea mai mica pierdere in euro din fiecare clasa

Modelul cu cea mai mica pierdere in euro din fiecare clasa

 Pentru acest tabel nemtii au luat in calcul cel mai ieftin model din clasa sa, care are si cea mai mica pierdere in euro.

Dacia este la clasa mica cu Sandero si la clasa crossover cu Duster.

Modelul ca cea mai mare valoare de revanzare din fiecare clasa

Modelul ca cea mai mare valoare de revanzare din fiecare clasa

 

Personalizate pentru tine