Germanii de la Bahr & Fess sustin ca un autoturism nou isi va pierde in primul an dupa 15.000 de kilometri pana la 24% din valoare, iar in anii urmatori cate 5-6%. Devalorizarea depinde de clasa din care face parte masina si de imaginea vehiculului (km, starea tehnica, dotari). SUV-urile mari, fie ele si diesel, se devalorizeaza cel mai mult. Mai jos sunt afisate masinile cu cea mai mica depreciere si cu cea mai mare valoare de retentie (revanzare).
Clasa Mini La clasa mini cea mai mica pierdere in euro o are modelul Nissan Pixo - 4.295 euro, iar cea mai mare valoare de retentie (vanzare) o are modelul IQ - 7.074 euro.
Clasa Mica
Modelele Dacia Sandero si Logan au cea mai mica depreciere in euro dupa 4 ani, pentru ca au si cele mai mici preturi.
Cea mai mare valoare in euro dupa 4 ani, o au modelele Audi A1 si Mini One.
Clasa Compacta
Clasa Medie
Clasa Medie Superioara
Clasa Lux
Clasa Minivan
Clasa MPV
Clasa VAN
Clasa SUV-urilor compacte
Clasa SUV
Clasa Sport
Clasa Coupe
Clasa Cabrio
Masini cu emisii sub 90 gCO2/km
Modelul cu cea mai mica pierdere in euro din fiecare clasa
Pentru acest tabel nemtii au luat in calcul cel mai ieftin model din clasa sa, care are si cea mai mica pierdere in euro.
Dacia este la clasa mica cu Sandero si la clasa crossover cu Duster.
Modelul ca cea mai mare valoare de revanzare din fiecare clasa