Peste 65% dintre companiile angajatoare sunt interesate sa foloseasca retelele de socializare pentru campaniile de recrutare, conform celui mai recent sondaj realizat de Myjob.ro. Printre mediile virtuale in care companiile vizeaza sa isi promoveze posturile vacante, cele mai comune sunt LinkedIn si Facebook.

“Avantajele identificate de angajatori sunt accesul la candidatii pasivi, costuri reduse de recrutare, cresterea brandului companiei”, a declarat Anca Tomoroga, Strategic HR Product Manager la Myjob.ro.

In acest context, Myjob.ro a lansat optiunea de promovare a anunturilor de angajare de pe site direct pe LinkedIn si Facebook.

Companiile angajatoare distribuie anuntul deja publicat pe site catre grupuri tinta pe LinkedIn si pe Facebook, iar jobul ajunge astfel la cat mai multi potentiali candidati.

Cei mai activi profesionisti (intre 25 si 35 de ani) petrec din ce in ce mai mult timp in mediul online. De aceea este firesc ca firmele care doresc sa ii angajeze sa se indrepte spre spatiile virtuale unde ii gasesc, in speta spre retelele sociale.

Sondajul a fost realizat in perioada 23 ianuarie - 6 februarie 2012, pe un esantion de 163 de companii care desfasoara campanii de recrutare. Cei mai multi dintre angajatorii care si-au manifestat interesul sa foloseasca retele de socializare pentru promovarea joburilor vacante sunt din domeniile IT, vanzari, financiar si agentii de recrutare.

Sursa foto: freedigitalphotos.net



Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Mark Zuckerberg nu va opri publicitatea politica pe Facebook