Sunt foarte multe articole, chiar si carti, care ne invata cum sa punem mana pe un loc de munca. Ni se spune insistent ca CV-ul este cel care conteaza cel mai mult in drumul spre jobul mult visat. Foarte adevarat! Conteaza si intalnirea directa cu angajatorul de care beneficiaza doar candidatii norocosi sau, mai bine spus, cei care au stiut sa-si faca un CV „smart”.

Nu-ti trebuie o scoala speciala ca sa reusesti sa realizezi o prezentare care sa iasa in evidenta si sa-l faca pe recrutor sa o citeasca si astfel sa fii „castigatorul” interviului one-to-one cu angajatorul.

Cateva reguli de bun-simt

Trebuie doar sa respecti cateva reguli de bun-simt: sa nu iti construiesti CV-ul pe un format deja existent pe Google. Poate parea banal, dar in ochii angajatorului arati ca-ti pasa de jobul la care candidezi daca-ti scrii prezentarea singur, intr-o „coala alba” de word. Apoi, sa nu mai insiri doar ceea ce ai facut tu la alte joburi, responsabilitati din fisa postului, pe care in realitate le-ai bifat sau nu. Mult mai importante sunt realizarile pe care le-ai avut la fostul loc de munca. Daca nu uiti nici faptul ca trebuie sa treci obiectivul in prezentare, esti deja cu un pas mai aprope de interviul propriu-zis. Daca lucrurile sunt asa de simple, atunci de ce reusesc atat de putini sa-si obtina postul la care au ravnit atat?

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Citeste si:
Cum să îți păstrezi concentrarea când lucrezi
Cum să îți păstrezi...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri