6 lucruri pe care oamenii de succes nu le fac

Travis Bradberry, autorul best-sellerului „Emotional Intelligence 2.0”, a inventariat anumite tendinte care nu intra in ecuatia succesului. Compania la care Bradberry e cofondator, TalentSmart, a testat peste un milion de persoane, descoperind in acest proces ca oamenii care au succes coincid cu cei inteligenti emotional in proportie de 90%. Asa ca a revenit asupra testelor respective, in incercarea de a afla ce evita sa faca oamenii de succes/inteligenti emotional.

Iata ce a aflat si a publicat pe reteaua de socializare LinkedIn:

1. Nu lasa pe nimeni sa stea in calea satisfactiei lor

Cand sentimentele tale de placere si satisfactie provin din compararea ta cu altii, nu iti mai controlezi propria fericire. Cand oamenii inteligenti emotional se simt bine vizavi de ceva ce au realizat, nu vor lasa opiniile altcuiva sau realizarile altcuiva sa stea in calea satisfactiei lor sau sa le-o diminueze.

E imposibil sa nu reactionezi la ce cred altii despre tine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa te compari cu ei. Poti sa le tratezi parerile cu o doza de scepticism, e chiar recomandabil. Astfel, indiferent de ce fac sau spun ceilalti, respectul de sine va veni doar din interiorul tau. Indiferent ce spun unii despre tine intr-un anume moment, un lucru e sigur: nu esti niciodata la fel de bun sau la fel de rau pe cat spun ei.

Citeste si:
5 lucruri pe care să nu le spui niciodată la un interviu de angajare
5 lucruri pe care să nu le...

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri