Un sef are timpul limitat, fapt pentru care, o echipa de profesionisti il ajuta sa isi sustina firma. Chiar daca intreprinderea functioneaza, se poate intampla ca printre angajati sa se numere si cativa care ii scad productivitatea. Sunt multe tipuri de oameni care pot aduce daune unei companii, insa cei mai nocivi sunt cei care pot influenta in mod negativ luarea deciziilor. Iata cinci tipuri de angajati care nu ar trebui sa fie tinuti in companie de catre sefii lor.

Intrigantul

Purtand titulatura de „drama queen” in limba engleza, acest tip de intrigant e destul de des intalnit si se poarta ca si cum viata ar fi o telenovela. Ii place sa starneasca scantei intre oameni, ca apoi sa observe cum se manifesta acestia. Studiile arata ca la baza multor conflicte ce au loc in cadrul companiilor se afla acest gen de indivizi, dupa cum semnaleaza un articol de pe inc.com. Fie ca dau in vileag discutiile prívate dintre angajati, fie ca ii acuza pe unii dintre ei ca nu muncesc, intrigantii vor cauta tot timpul diverse metode pentru a atrage atentia superiorilor.

Din pacate, intrigantii nu influenteaza doar productivitatea angajatilor, ci au un efect profund care se poate extinde pe o raza mai mare. Atacurile lor pot fi indreptate catre conducere, murdarind imaginea managerilor, fapt ce poate aduce probleme si mai serioase in cadrul companiei.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Citeste si:
Uber conduce prin ape tulburi: găsește greu șoferi, dar și manageri
Uber conduce prin ape...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri