Te-ai gandit de nenumarate ori de ce alegi sa cumperi un anumit lucru in detrimentul altuia? Care e mecanismul prin care alegi un obiect sau un serviciu? Sau, mai mult, te-ai gandit cum ai putea sa identifici motivele pentru care potentialii tai clienti ar putea alege ceea le vinzi tu?

In urma cu doua saptamani am vorbit in acest articol despre cum sa vinzi exact ceea ce isi doresc clientii si am promis ca voi reveni cu motivele dominante ale procesului de cumparare.

Prima faza prin care treci in momentul in care alegi sa cumperi ceva este justificarea logica. De exemplu, daca iti cumperi telefon de ultima generatie iti spui ca iti va fi util, vei fi permanent conectat la e-mail, nu va mai trebui sa porti in masina si un GPS pe langa telefon, iar lista continua la nesfarsit.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri