Te-ai gandit de nenumarate ori de ce alegi sa cumperi un anumit lucru in detrimentul altuia? Care e mecanismul prin care alegi un obiect sau un serviciu? Sau, mai mult, te-ai gandit cum ai putea sa identifici motivele pentru care potentialii tai clienti ar putea alege ceea le vinzi tu?

In urma cu doua saptamani am vorbit in acest articol despre cum sa vinzi exact ceea ce isi doresc clientii si am promis ca voi reveni cu motivele dominante ale procesului de cumparare.

Prima faza prin care treci in momentul in care alegi sa cumperi ceva este justificarea logica. De exemplu, daca iti cumperi telefon de ultima generatie iti spui ca iti va fi util, vei fi permanent conectat la e-mail, nu va mai trebui sa porti in masina si un GPS pe langa telefon, iar lista continua la nesfarsit.

Citeste articolul integral pe cariereonline.ro.

Citeste si:
UPS: Marketplace-urile internationale, din ce in ce mai "vanate"
UPS: In SUA, cumparatorii din...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
BLACK FRIDAY 2018: suntem LIVE cu cele mai bune OFERTE!