Maastricht School of Manangement lanseaza programul Young Managers adresat oricarui manager care vrea sa inteleaga mai bine cum functioneaza un business. Costul porneste de la 3.000 de euro de persoana si scade in functie de cati angajati vor fi inscrisi din aceeasi companie.

Prima serie a programului de trei luni incepe in mai, iar cursurile au loc de doua ori pe luna, in week-end. In functie de cati angajati va inscrie o aceeasi companie, preturile sunt: 3.000 de euro pentru o persoana inscrisa, 2.750 euro de persoana pentru 2-3 angajati inscrisi si de 2.500 euro de persoana pentru 4 sau mai multi angajati.

Programul este impartit pe 9 teme, tinute de 10 lectori. Opt dintre acesti sunt lectori si in programul de EMBA al Maastricht School of Management.

Cursuri si profesori:

  1. Financial Intelligence – Joy Chan
  2. Understanding Strategy – Florin Ilie
  3. Marketing Essentials – Robin vam Rozen
  4. Business Dynamics – Khaled Wahba
  5. Managing People – Adrian Stanciu
  6. SLX – Situational Leadership Experience – Viorel Panaite
  7. Project Management – Istvan Kocsolade
  8. Critical Thinking – Radu Atanasiu
  9. Managing Growth through Innovation – Sergiu Negut
    Coaching – Mihaela Reese

Inscrierea se face prin completarea unui formular de inscriere si trimiterea lui impreuna cu un CV la info@msmromania.org.

Citeste si:
Trei programe de licență cu diplomă britanică debutează la...
Trei programe de licență cu...

Sursa foto: Manageri la cursuri/Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri