Un numar de 101 noi absolventi au fost angajati de compania de audit si consultanta EY Romania in luna septembrie 2015, cel mai mare numar recrutat intr-un singur an de companie pana acum si cu 20% mai multi fata de anul trecut. Aproximativ 60% dintre noii angajati se vor alatura departamentului de Audit financiar, iar restul vor face parte din departamentele de Asistenta fiscala si juridica, Asistenta in tranzactii si Asistenta in afaceri.

Echipa EY ajunge astfel sa numere pentru prima data 655 de persoane.

Peste 1.600 de studenti din Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara si Oradea au aplicat pentru un post la EY in aceasta primavara. Campania de recrutare din 2015 a fost una dintre cele mai complexe derulate de companie in Romania si a inclus aplicatii online, video interviuri, teste de evaluare a perseverentei, interviuri cu manageri EY, si doua competitii pentru selectie – EY Tax Academy si EY Mega Days.

Prin recrutarea unora dintre cei mai talentati si mai motivati tineri dintre absolventii 2015, tineri pentru care EY va fi prima experienta a unui loc de munca, compania isi asuma responsabilitatea de a-i orienta in cariera si de a le oferi oportunitati pentru dezvoltarea lor profesionala.

Piata fortei de munca din Romania ne pune in fata unor provocari care in urma cu 5-10 ani nu erau atat de vizibile. Spre exemplu, numarul studentilor a scazut de la an la an, ajungand acum la aproape jumatatea nivelului din 2008. Calibrarea programei academice la nevoile pietei este foarte anevoioasa, iar ritmul de schimbare din economie si din societate este tot mai rapid. Avem un capital uman exceptional in Romania care nu isi atinge potentialul din aceste motive. Avem tineri talentati care au nevoie de indrumare si sprijin pentru a dobandi abilitatile de care este acum nevoie pe piata. De aceea, noi ne-am asumat rolul de a pregati o noua generatie de lideri de afaceri, prin oferirea a numeroase programe de dezvoltare si formare si a unor experiente de munca diverse, sustinute de acces la resurse globale, echipe multinationale si cele mai bune practici in domeniu” explica Bogdan Ion, country managing partner, EY Romania.

Conform studiilor privind cei mai doriti angajatori, publicate de Catalyst si Trendence la sfarsitul lunii iulie, EY Romania este in acest moment cel mai dorit angajator in domeniul consultantei din tara si cel mai cautat angajator din cadrul Big4. De asemenea, EY este pe prima pozitie si in topul preferintelor tinerilor cu potential si ale studentilor la programe de Master, fiind perceputa drept compania cu cea mai atractiva si inovatoare programa de training. Per total, EY Romania se situeaza pe locul 7 in Top10 companii pentru care doresc sa lucreze tinerii din Romania conform Trendence.

Potrivit studiului Catalyst, in topul criteriilor in functie de care respondentii isi aleg angajatorul se plaseaza pachetul de salarii si beneficii oferit de compania respectiva, urmat pentru candidatii cu profil economic de reputatia companiei. In plus, rezultatele studiului arata o crestere a interesului respondentilor cu profil economic si pentru alte beneficii oferite de angajatori, precum asigurarile medicale.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 210.000 de angajati in peste 700 de birouri din 150 de tari si venituri de aproximativ 27,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2014.

Cei peste 650 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Compania are birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Chisinau.

Sursa foto: tineri, Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri