Doua minute si 36 de secunde. Atat a durat cel mai scurt interviu cu Niki Lauda, la ultima sa vizita in Romania, dupa o conferinta de presa si o rafala de intrebari cu care reporterii de televiziune l-au monopolizat in interviuri separate, ceva mai lungi de doua minute si jumatate. Pentru doar cateva ore in Romania, triplul campion mondial de Formula 1 a aterizat, a trecut strada catre sediul Novomatic Otopeni, companie a carui ambasador de brand este, a vorbit, a zambit si a acordat autografe, apoi a facut cale intoarsa catre aeroport, fara a mai zabovi la petrecerea de aniversare a companiei.

E impresionant sa intalnesti un astfel de personaj fata in fata si te surprinde umorul cu care raspunde intrebarilor la o conferinta scrobita de presa. Si a raspuns tuturor intrebarilor - majoritatea legate de povestea redata de celebrul film Rush, despre legatura lui Niki Lauda cu competitorul si prietenul pe viata James Hunt, subiect intors deja pe toate partile in presa din toata lumea. Am incercat sa pun pe lista o singura intrebare inspirata din relatia lor de prietenie, in timp ce triplul campion mondial de Formula 1 acorda deja autografe pe sepci rosii, marca sa inregistrata. De ce sapca rosie - l-am intrebat - si nu albastra, verde sau gri? „Pentru ca am decis, odata pentru totdeauna, ca trebuie sa fie rosie. Am purtat o data una albastra si a fost groaznic!... Imi place rosul”, imi spune, facandu-mi cu ochiul, in timp ce fanii care il fotografiaza se plang ca nu se uita catre telefoanele lor, ci catre cel cu care inregistrez.

„Ati intalnit vreodata, in experienta dumneavoastra de om de afaceri, un competitor la fel de redutabil ca James Hunt?” Cade pe ganduri, repeta intrebarea pentru sine si neaga: „Nu. De talia lui James Hunt? Niciodata. Numai pe pista!”

Citeste in continuare pe cariereonline.ro.

Sursa foto: Novomatic

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri