Are 31 de ani si de doi ani se ocupa de propria afacere. Anul in care tocmai am intrat, ar fi al treilea de viata al brandului Iutta, an in care, Nicoleta Chirica are planuri de extindere, de a-si vinde produsele inspirate din folclorul romanesc, international. Va incepe cu piata din UK pentru ca partenera sa de afaceri lucreaza de mai bine de un an intr-o agentie de PR la Londra. Cum a inceput sa faca genti si cum un vis a devenit realitate aflati pe larg in materialul urmator.

Ca formare profesionala initiala, Nicoleta Chirica, designerul si fondatorul brandului Iutta, este economist. A absolvit Facultatea de Cibernetica din cadrul ASE - Bucuresti dupa ce studiase patru ani intr-un un liceu de informatica, in Piatra Neamt. A si lucrat dupa absolvirea facultatii cativa ani intr-o companie de telecomunicatii, dupa care in 2012 si-a dat demisia , conform Revista Cariere.

“Mi-am dat seama ca nu vreau sa mai fac asta si m-am apucat de design. Am avut simtul estetic dintotdeauna. Cand eram mica croiam rochite, faceam rochii papusilor, mai apoi prietenelor”

„Am lucrat foarte mult in atelier sa invat”, spune Nicoleta Chirica „dar eu nu fac asta. Colaboram cu diferite ateliere, nu sunt angajatii nostri, au fost cautari si alegeri pe care le-am facut de-a lungul timpului, de ridicare a standardului calitatii. Ar fi excelent sa mai invete cineva meseria asta. Pentru ca nu mai sunt mesteri calificati in marochinarie. Sunt cei din generatia veche. Nu sunt tineri care sa stie aceasta meserie. Si e trist cumva”, spune Nicoleta Chirica.

Cititi articolul integral pe Revista Cariere

Sursa foto: Valentina Proskurina / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Sfaturi de calatorie: 8 destinatii pentru octombrie cu zboruri ieftine