5 sfaturi care iti vor transforma 2018 intr-un an al reusitelor

Inainte de inceperea unui nou an, majoritatea dintre noi ne propunem sa fim mai atenti la felul in care ne organizam viata personala si cea profesionala, in asa fel incat sa obtinem rezultate cat mai bune de pe urma activitatilor pe care le intreprindem. Va prezentam mai jos 5 sfaturi care va vor ajuta sa faceti din 2018 un an al reusitelor.

Ne aflam in acea perioada in care punem in balanta toata activitatea noastra de pe parcusul anului care se apropie de final si ne gandim la tot felul de strategii cu ajutorul carora vom putea sa devenim mai productivi in anul ce urmeaza. De la prioritizarea task-urilor cu grad de dificultate scazut la o casuta de e-mail cat mai bine organizata, toate aceste lucruri ne vor ajuta sa fim cat mai eficienti si cat mai echilibrati.

Regula de 1 minut

“Foloseste <<regula de un minut>> pentru a te ocupa de task-urile usoare ce pot fi rezolvate repede. Raspunde la e-mail-uri, citeste-ti mesajele de pe telefon sau scrie o citatie. Fiind lucruri usor de facut, nu iti vor ocupa mult timp, iar rezultatele vor fi marete. Rezolvand aceste task-uri mici, vei deveni mai calm si mult mai energic, deoarece lista ta de activitati pe care ti le-ai propus sa le faci ti se va micsora”, precizeaza Gretchen Rubin, autoarea cartilor “Better than Before” si “The Happines Project”, conform businessinsider.com

Asociaza activitatile pe care iti place sa le faci cu cele pe care trebuie sa le faci

“Alege-ti un tabiet, cum ar fi bautul cafelei, si desfasoara-l in acelasi timp cu o activitate productiva pe care o ai de facut. In cazul meu, activitatea productiva este scrisul. Asadar, conectez doua activitati, bautul cafelei si scrisul, si ma bucur de ambele in acelasi timp”, precizeaza Dan Ariely, profesor de psihologie.

Fa-ti o lista cu lucrurile pe care le ai de facut, structurata pe categorii

“In fiecare vineri, imi ocup o parte din zi gandindu-ma la saptamana care urmeaza. Realizez o lista scurta de prioritati, structurata pe trei categorii: cariera, relatii si timp personal. Acest tip de organizare imi aminteste ca trebuie sa ma ocup de toate cele trei categorii. Este un truc simplu care imi garanteaza o viata cat mai echilibrata. “, precizeaza Laura Vanderkam, autoarea cartii “I know how she does it”

Citeste si:
Lecții de condus în oraș: sfaturi pentru începători
Lecții de condus în oraș:...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Incepe noul an cu casuta de e-mail organizata

“Acum este acel moment al anului in care acord atentie felului in care este structurata casuta mea de e-mail si stabilesc setarile in asa fel incat sa devin mai eficienta. Asadar, arunca o privirea la cele mai recente 50-100 de mesaje si configureaza-ti e-mail-ul pentru a trimite continutul care nu este esential in foldere dedicate.” precizeaza Alexandra Samuel, autoarea cartii “Work Smarter With Social Me”.

Structureaza-ti task-urile in functie de energia pe care stii ca o ai in momentele respective

“Cu cat programul nostru se aproprie de final, majoritatea dintre noi reusim din ce in ce mai greu sa acumulam noi informatii, sa ne programam activitatea sau sa evitam lucrurile care ne distrag atentia. De aceea este important sa ne organizam task-urile in functie de nivelul de energie si puterea de concentrare pe care o avem in momentele respective ale zilei.”, precizeaza psihologul Ron Friedman.

Sursa foto: By Rugda / Shutterstock.com


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri