13 Februarie 2018

3 din 5 companii vor oferi tichete si carduri cadou angajatilor de 8 Martie si Paste



3 din 5 companii care acorda beneficii extrasalariale vor oferi in acest an tichete si carduri cadou angajatilor de 8 Martie, de Paste, 1 iunie sau de Craciun, potrivit estimarilor Edenred.

Vrei sa afli mai multe despre tendintele actuale din piata fortei de munca? Vrei sa cunosti specialisti de top in recrutare, HR sau coaching? Ai intrebari sau nelamuriri privind provocarile din organizatia ta? Participa gratuit la HR 2.0., eveniment organizat de wall-street.ro, in parteneriat cu Lugera, Smart Experience, Flanco si Performance Group. Inscrie-te aici!

Primele care se vor putea bucura de beneficii cu ocazii speciale sunt femeile, care reprezinta 53% din forta de munca a Romaniei. De 8 Martie, acestea pot primi de la angajatori tichete si carduri cadou in valoare de 150 de lei, scutite integral de contributii sociale atat pentru companiile angajatoare, cat si pentru salariate.

De Paste, angajatorii vor oferi tichete si carduri cadou tuturor angajatilor, precum si copiilor minori ai acestora, valoarea scutita de taxe putand ajunge pana la 150 lei per beneficiar. De exemplu, un angajat care are 2 copii minori poate primi de la angajator tichete cadou in valoare de 450 lei, adica 150 lei/beneficiar, scutiti de contributiile sociale si impozitul pe venit.

De ocazii speciale, cum ar fi 8 Martie sau alte sarbatori majore din an, Paste, Craciun, zile onomastice, aniversari si sarbatori profesionale, companiile aleg tichetele si cardurile cadou, asigurandu-se astfel ca angajatii primesc exact ce isi doresc: un beneficiu care ofera libertate de alegere a cadoului dorit din cea mai variata retea de comercianti parteneri, combinat cu impactul emotional, ca semn de apreciere si recunoastere din partea angajatorului

Dana Sintejudean, Director General Edenred Romania

Pentru angajati, beneficiile axate pe echilibrul dintre viata personala si cea profesionala, cum ar fi program flexibil de lucru sau posibilitatea de a lucra de la distanta, au castigat teren in ultima vreme, mai ales in domenii creative. In topul preferintelor, raman insa in continuare beneficiile care au un impact direct in puterea de cumparare.

Citeste si: Principiile de management ale unui CEO care conduce un business de 20 de miliarde de euro



Citeste si