"Zona de beneficii a primit din ce in ce mai mare atentie din partea angajatorilor intrucat salariul, desi este factor motivant, nu mai este de ajuns. IT-ul, call centerele, zona de productie cauta sa isi motiveze din ce in ce mai mult angajatii prin oferirea de beneficii extrasalariale", spune Bogza.

Cum functioneaza BenefitOnline? Proiectul este, in esenta, o platforma din care angajatii companiilor, cu un buget pus la dispozitie lunar de angajator, pot sa isi aleaga ce doresc ei din circa 2.000 de beneficii - sala de sport, excursii, training-uri, pensii private, calatorii cu transportul in comun. Unul dintre plusuri este faptul ca angajatii au control complet si total asupra sumelor pe care le primesc, putand investi banii in ce doresc ei din platforma, sumele acumulandu-se luna de luna.

"Din 2014 si pana acum, sumele alocate pe cap de angajat de catre angajatori s-au dublat, de la 150-170 de lei pana la 320 de lei, media de anul trecut. In IT aceste sume lunare pot ajunge si pana la 1.000 de lei/angajat", spune antreprenorul.

Industriile unde sunt foarte multi tineri sunt cele care prezinta maxim interes pentru astfel de servicii extrasalariale: IT-ul, call centerele, zona de retail. "Ce vor sa combata prin aceste beneficii este attrition-ul - gradul foarte mare de intrare si iesire din companie a angajatilor", explica Stelian. "Doar beneficiile in plus fata de salariu nu mai este de ajuns - a oferi angajatilor flexibilitatea deciziei a devenit extrem de important", mai spune antreprenorul.

Ce planuri de extindere regionala are business-ul, ce investitie a primit, dar si alte informatii despre tendintele (si trecutul) beneficiilor extrasalariale afla din interviul video.