Intr-un fel sau altul, fiecare dintre noi vinde ceva. Vindem produse, servicii, ne vindem abilitatile catre clienti sau munca in fata sefilor ierarhici. Conform unui studiu realizat de Harvard Business Review, exista 8 categorii de oameni de vanzari, noteaza Revista CARIERE.

E important sa intelegem care ne sunt abilitatile, pentru a ne investi resursele eficient. Adeseori, gestionarea optima a resurselor presupune cizelarea punctelor noastre forte. Aria slabiciunilor noastre poate fi acoperita de colegii care dispun de punctele forte aferente. Prin diversitate, impreuna le facem pe toate.

7 domenii in care un om de vanzari trebuie sa exceleze pentru a fi eficient

Pregatirea intalnirilor
Interactiunea cu clientii
Prezentarea companiei
Felul cum se prezinta si tipul de interactiune pe care-l stabilesc cu clientul
Expunere si povestire
Gestionarea cu succes a provocarilor

Citeste continuarea pe Revista CARIERE

Citeste si:
Honda isi propune sa vanda cel putin 10.000 de unitati Honda e pe an
Tinta stabilita: Honda isi...

Sursa foto: Revista CARIERE

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Ce sa faci si ce sa nu pentru a construi relatii solide