De la lansarea din martie 2018, Dora, primul robot specializat in recrutare produs in Romania, a realizat 277.217 de interviuri automatizate si 10.553 de candidati au fost angajati sau sunt in proces de angajare. Un interviu cu Dora dureaza de la 3 minute la o medie de 13 minute.

Robotul Dora sprijina companiile, simplificand recrutarea prin identificarea, intervievarea si programarea candidatilor la interviuri online sau offline. Dora cauta candidati in social media si le adreseaza intrebarile formulate de recrutori. Ii programeaza pe candidati la interviuri si ii inlocuieste daca sunt respinsi de recrutori, oferindu-le joburi mai adecvate experientei sau intereselor acestora.

Dora, robotul de recrutare, a fost lansat la 1 martie 2018. In primul an, Dora a realizat peste 277.217 de interviuri, iar 10.553 de candidati au fost angajati sau sunt in proces de angajare, conform specificatiilor primite de la recrutori. In medie, este nevoie de 5 pana la 6 zile pentru ca angajatorul sa accepte un candidat dupa ce acesta a finalizat interviul cu Dora.

Dora a fost creata de recrutori pentru a face munca de recrutare mai fericita. Misiunea sa este sa ii scape de sarcinile consumatoare de timp, de cautare, selectare CV-uri, screening, de programare a candidatilor pentru interviuri si de inlocuire a candidatilor.

Dora intervieveaza candidatii atunci cand acestia au de obicei timp (dupa-amiaza tarziu, noaptea, in weekend-uri) sau cand recrutorii nu se afla la birou. Dora adreseaza candidatului orice intrebari, la fel cum ar face recrutorul si este capabila sa ii programeze interviuri, sa trimita memento-uri, pentru ca acestia sa nu rateze interviurile. In plus, Dora inlocuieste automat candidatii daca se retrag sau daca sunt
respinsi de companii. Dora este, de asemenea, capabila sa negocieze salariul cu candidatul.

Citeste si:
Povestea recrutarii noului CEO al BestJobs
Cum a fost recrutat CEO-ul...

Happy Recruiter, compania de tehnologie din Targu Mures care a dezvoltat-o pe Dora, isi uneste fortele cu grupul House of HR din Belgia care investeste smart capital in Happy Recruiter, in misiunea de a face viata recrutorilor mai eficienta si de a ajuta candidatii sa obtina locuri de munca bune.

House of HR gestioneaza 9 companii operationale, 29 de branduri, toate active in domeniul recrutarii, plasarii de muncitori temporari si de consultanta. House of HR are o retea de peste 500 de birouri in peste 10 tari si a realizat o cifra de afaceri consolidata de 1,8 miliarde de EUR in 2018. Abylsen, Continu, Redmore, Tec si Vialegis sunt active in inginerie si consultanta. Accent si Covebo sunt active in plasarea de personal specializat, iar TimePartner si Zaquensis sunt active in recrutare generalista.

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
Vrei sa iti schimbi jobul? Iata de ce merita sa o faci toamna aceasta