Dacă după ridicarea stării de urgență te reîntorci la locul de muncă, trebuie să știi că o serie de acțiuni te pot ajuta să te protejezi de coronavirus. Iată care sunt recomandările Ministerului Muncii pentru prima zi de muncă.

MMPS a publicat Ordinul privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS Cov-2 la locul de muncă, pe perioada stării de alertă, și Ghidul pentru revenirea la muncă în condiții de siguranță pentru angajați și pentru angajatori.

Ce trebuie să facă un angajat în prima zi în care revine la locul de muncă

- sosește la locul de muncă, potrivit orarului stabilit împreună cu angajatorul;

- i se verifică temperatura la intrarea în clădire;

- își spălă și dezinfectează mâinile;

Citeste si:
Ce măsuri trebuie să iei dacă ai un angajat suspect sau infectat cu...
Ce măsuri trebuie să iei dacă...

- își schimbă echipamentul de protecție utilizat în drum spre locul de muncă (mască și mănuși) cu un echipament nou;

- aerisește constant încăperea în care își desfășoară activitatea;

- dezinfectează spațiul de lucru și obiectele necesare activității proprii;

- identifică și folosește culoarel e de circulație asigurate de către angajator;

Citeste si:
Cum ar trebui să fie restructurat spațiul de lucru și ce propun...
Cum ar trebui să fie...

- evită staționarea în spațiile comune;

- participă la ședințe, cu prioritate prin intermediul mijloacelor electronice, iar când se solicită prezența fizică, menține distanța de minimum 1,5 metri față de alt participant;

- încheie programul de lucru conform orarului stabilit cu angajatorul

Citește și Ministerul Muncii a publicat ghidul cu măsurile ce trebuie respectate pentru a preveni infectarea cu COVID19 la locul de muncă

Citeste si:
Noua amenințare informatică care îți golește conturile bancare
Noua amenințare informatică...

Sursa foto: shutterstock

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Citește și
Ce măsuri trebuie luate pentru a preveni infectarea cu COVID19 la locul de muncă
Setari Cookie-uri