Aurelian Chitez, la Conferința HR 2.0: Automatizarea proceselor de resurse umane a accelerat agresiv în pandemie

În contextul pandemiei de COVID-19 și al unei nevoi de digitalizare acute și în zona de resurse umane, procesele de automatizare au intrat într-un proces accelerat de implementare, creând presiune atât pe furnizorii de soluții de profil, cât și pe cei din departamentele de HR, a precizat Aurelian Chitez, directorul de vânzări al Romanian Software, în cadrul conferinței „HR 2.0 - O nouă era a muncii”

Romanian Software oferă soluții de automatizare a proceselor din departamentele de resurse umane, procese statice payroll, pontaj, spațiu personal, zona de recrutare, training și altele.

A fost o presiune pe furnizor, pentru că toată lumea să fie mai implementate cât mai rapid, iar departamentele au fost împinse, obligate să automatizeze procesele cât mai rapid”, a declarat Aurelian Chitez.

Potrivit acestia, în ultimul an au avut loc foarte mult implementări. Departamentele de resurse umane au simțit nevoia să automatizeze procesele, iar cea mai mare atenția s-a îndreptat pe comunicarea și relația dintre angajat și angajator.

Practic am implementat pe bandă rulantă, soluții pentru spațiul personal al angajatului, unde am oferit, o dată o transparență legată de comunicare dintre zona de resurse umane și angajatul final, prin acces la documente, cum sunt ar fi contractele de muncă, acte adiționale, fluturașul de salarii. Am dezvoltat și o zonă de chat, unde angajatul vorbește cu un roboțel care poate să-i spună câte zile de concediu mai are, să-i arate fluturașul de salariu sau, de ce nu să-i dea numărul de telefon al angajatorului”, a explicat directorul de vânzări al Romania Software.

Citeste si:
In cautarea fericirii la job. Organizatia fericita
"In cautarea fericirii la...

Din cealaltă parte, din perspectiva departamentului de resurse umane, compania a oferit soluții de acces la baze de date consolidate, indiferent că s-a lucrat de acasă sau de la birou.

”Practic, a fost o tendință foarte agresivă în implementare a proceselor de automatizare de la zona de recrutare, până la etapa interviului final. Marea majoritate care au fost pregătite înainte de pandemie cu instrumente de tehnologie pe zona de resurse umane, ulterior sau concentrat pe zona de training, evaluare, de recrutare. Training-ul online poate fi integrat într-o platformă de resurse umane, în care poți crea grupe de personal”, a mai spus acesta.

Aurelian Chitez, directorul de vânzări al Romanian Software, a vorbit în cadrul conferinței HR 2.0 - O nouă eră a muncii, realizată de wall-street.ro și sponsorizată de Vastint și Romanian Software.

Citeste si:
HR 2.0 - Ce ne rezervă viitorul pe piața muncii
Ce ne rezervă viitorul pe...
Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri