Știm cât de dificil este să găsești un job care să corespundă nivelului tău de expertiză, dar care să fie ofertant și din punct de vedere salarial, într-un an în care toate prețurile cresc. Fie că ești la început de carieră ori ai deja ani buni de experiență în câmpul muncii, noi vrem să îți facem mai ușoară căutarea, așa că te invităm la „HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, unde vei afla informații valoroase despre piața actuală a muncii.

Evenimentele de carieră sunt un prilej bun de a lua contact cu marii angajatori din piața muncii și de a afla cum își structurează strategiile de recrutare. Pentru tine pot fi o ocazie excelentă de networking, pentru că poți discuta cu unii dintre cei mai mari angajatori din România, de la care poți afla insight-uri valoroase.

Ce joburi sunt la mare căutare acum? Care sunt domeniile de viitor? Ce vrea propriu-zis un angajator de la tine, la un interviu de angajare? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care vei primi răspunsuri, în cadrul evenimentului „HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, care va avea loc pe 23 februarie, la Sheraton Hotel, începând cu ora 10:00.

În fiecare an, seria evenimentelor dedicate resurselor umane, te aduce față în față cu cei mai importanți actori din piața muncii. Ei sunt cei care te pot ajuta să fii cu un pas mai aproape de o carieră de succes, în 2023. Fie că ești student sau cauți un job entry-level, evenimentul te aduce mai aproape cu un pas de carieră în care urmează să pășești.

https://ic.events/bHFDVQ==/hr-2-0-2023/schedule.html

Iată ce noutăți vei afla la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Care sunt cele mai importante modificări legislative din piața muncii în 2023 și cum influențează ele economia?
  • Cum s-a aliniat piața la modificările fiscale care au intrat în vigoare de la începutul acestui an? Ce alte schimbări ne așteaptă în 2023 și cum ne pregătim pentru ele?
  • Inflație, presiune pe costuri, creșteri de salarii, deficit de specialiști – cum abordează companiile recrutarea și cum se așează piața muncii?
  • Cum se poziționează companiile din economie în 2023? Angajări sau optimizări de costuri
  • Care sunt cele mai eficiente metode de retenție a personalului într-o piață care e încă în favoarea angajatului?
  • Marea Demisie sau Marea Precauție? Cum va influența contextul economic fluctuația de personal în 2023?
  • Efectele modelului hibrid asupra companiilor și asupra economiei - cum este influențată productivitatea angajatului de mediul de lucru?
  • Cum reușesc departamentele de resurse umane să îi atragă pe angajați înapoi la birou? Care sunt cele mai de succes metode în 2023?

Ce speakeri vor fi prezenți la „HR 2.0- Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”

  • Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera The People Republic
  • Cristian Seidler, Deputat USR
  • Bogdan Badea, CEO eJobs România
  • Elena Cozianu, Head of Human Resources Altex Holding
  • Raluca Bontaș, Partener Global Employer Services, Deloitte România
  • Reprezentant Ministerul Muncii (tbc)
  • Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Gabriel Bulumac - director clienți și vânzări (CCO) Compania Națională Poșta Română
  • Mihaela Colesnic,Tax & Legal Manager Romanian Software
  • Aurelian Chitez, Director of Sales Romanian Software
  • Adriana Petre, People & Culture Manager IKEA Timișoara
  • Liviu Ion, Employee Experience, University Relations & Employer Branding General Manager Renault Group
  • Florentina Greger, director HR Zitec
  • Maria Jianu, Commercial Real Estate Manager Genesis Property
  • Dominique Bogdănaș, Workplace Advisory Specialist Office 360°, Colliers
  • Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio
  • Simona Urse, Associate Director Office Agency CrossPoint Real Estate

Vino și tu să te revezi față în față cu cei mai importanți angajatori din România, în cadrul celei de-a 12- a ediții a evenimentului „HR 2.0”, pe 23 februarie, la Hotel Sheraton, în Sala Platinum (Calea Dorobanților 5-7), începând cu ora 10:00.

Mai multe detalii despre agenda și speakerii din cadrul evenimentului, poți consulta AICI. Nu uita că evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events. Dacă alegi participarea în sala de eveniment ai acces și la platforma online. Participarea este gratuită!

HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză este un eveniment realizat de wall-street.ro, sponsorizat de Lugera-The People Republic, Genesis Property, Regina Maria, Vastint, Altex, Romanian Software, Mobility Partner, Autonom, alături de partenerii media: Revista Cariere, Events Online, HR Club, Jurnalul de Afaceri și Portal HR, supported by Florăria cu Povești și Recharge Center.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri