10 August 2011

Farmec si-a majorat afacerile cu 16,9% in S1



Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a raportat pentru primul trimestru al anului o crestere de 16,9% a afacerilor, pana la 54,6 mil. lei, anunta compania.

“Desi piata bunurilor de larg consum a scazut in primele sase luni cu 9,7%, iar vanzarile de produse nealimentare s-au redus cu 3,4%, conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistica (INS), piata cosmeticelor are o evolutie pozitiva”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca.

Potrivit datelor Nielsen, pentru intervalul ianuarie-aprilie 2011, brandul Gerovital a inregistrat pe segmentul de ingrijire a fetei o cota de piata de 13,5% din punct de vedere cantitativ, respectiv de 12,2% valoric.

Din portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca fac parte marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari din intreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.

Citeste si Cine sunt barbatii care fac milioane de euro din afaceri pentru femei



Citeste si