Brandul prezintă un exercițiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent în Băneasa Shopping City.

Având o suprafață totală de 608mp, din care 500mp reprezintă suprafața comercială, brandul urmărește un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan și tăcut, păstrându-și în același timp identitatea și modul în care este recunoscut și identificat.

Noul concept al magazinului Massimo Dutti exprimă evoluția naturală a brandului, reflectând nivelul său de excelență, punanând la dispoziția clienților o adevărată experiență, oferind inspirație prin intermediul elementelor prezente în noul design, în care lumina, materialele naturale și arta joacă un rol fundamental.

Atmosfera cu totul deosebită se traduce printr-un concept de magazin mult mai rafinat, în care materiale și tehnici artizanale îmbracă spațiul, mobilierul adaugând personalitate diferitelor zone, cu forme organice, culori neutre și naturale din materiale fine, creând o senzație de puritate.

Intrarea principală în magazin se caracterizează prin viziunea și transparența spațiului. Toate elementele magazinului, de la vitrină până la interiorul magazinului, se află într-o armonie perfectă, oferind clientului o viziune completă și facilitând astfel accesul mai rapid la colecțiile în ediție limitată nou lansate.
Lumina este folosită într-un mod mult mai creativ și indirect, cu iluminare pe cornișe, unde se creează efecte naturale și subtile.

În acest fel, Massimo Dutti se distantează de trendul global al modei și setează noi paradigme în identitatea corporate în cadrul lumii modei, optând pentru o linie estetică diferită și originală, transpusă printr-o grafică elegantă.

Prin noua sa imagine, brandul își aliniază întregul univers, în armonie, pentru a arăta și relata propria poveste, ADN-ul său atât de esențial, descris prin cel mai avansat concept de magazin eco-eficient al Grupului Inditex. Noul magazin are și o serie de elemente inovatoare care aduc împreună moda și tehnologia, ca răspuns la preocuparea brandului de a oferi în permanență clienților săi noi experiențe de cumpărături.

MAGAZIN ECO-EFICIENT

Noul magazin este în concordanță cu abordarea avansată a Grupului Inditex în ceea ce privește eco-eficiența, consumul de energie electrică fiind redus cu aproximativ 30%, iar consumul de apă cu 40%, în comparație cu magazinele convenționale. Măsurile de ecoeficiență implementate includ un sistem de iluminat al magazinului care optimizează luminaria mobilierului și utilizarea exclusivă a becurilor LED. Acelasi sistem permite, de asemenea, iluminarea parțială a spațiilor magazinelor, în funcție de ora din zi și de sarcinile care trebuie efectuate, pe lângă activarea automată atunci când este detectată mișcare în zonele personalului.

SERVICII EXCLUSIVE

Noul magazin își surprinde clienții cu servicii exclusive care vor face din sesiunea lor la cumpărături o experiență unică, în care consultanții de vânzări își întâmpină clienții și îi ajută la selectarea celor mai potrivite piese și accesorii.

TEHNOLOGIE

Rezervare în magazín: Clienții Massimo Dutti au opțiunea de a rezerva articole și a le ridica de la magazinul ales în 24 de ore, prin aplicația dedicată a brandului.
Toți consilierii sunt echipați cu dispozitive mobile astfel încât, în cazul în care articolele dorite de clienți nu sunt disponibile în stocul magazinului, clientul să le poată comanda pe loc online și să primească comanda intr-un timp redus, la magazin sau la adresa de livrare preferată.

Despre MASSIMO DUTTI

Massimo Dutti a fost fondat în 1985, în Spania, inițial ca brand de modă dedicat bărbaților. A lansat prima sa colecție de îmbrăcăminte pentru femei în 1995, oferind o varietate de stiluri și prezentând de la piese casual până la haine sofisticate și atemporale. În prezent, Massimo Dutti are o rețea de aproximativ 600 de magazine, în 72 de piețe din Europa, America și Asia.

Brandul aparține grupului Inditex, unul dintre cei mai mari distribuitori de modă din lume, cu peste 7.000 de magazine în 92 de piețe de pe cele cinci continente. În afară de Massimo Dutti, Inditex deține alte șapte mărci de modă: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho și Zara Home.

Sursa foto: MASSIMO DUTTI

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri