27 Octombrie 2011

Oxford College of Marketing, in parteneriat cu Universitatea Bucuresti



Universitatea Bucuresti si Oxford College of Marketing au incheiat un parteneriat prin care absolventii masteratului din cadrul Departamentului Comunicare si Relatii Publice al Facultatii de Limbi Straine vor beneficia de o dubla certificare. Citeste aici despre ce calificari este vorba.

Incepand din acest an universitar, masteranzii inscrisi la programul de studii “Consultanta si Expertiza in Publicitate”, din cadrul Facultatii de Litere a Universitatii Bucuresti au acces la programe internationale de certificare in marcheting.

Absolventii acestui masterat vor beneficia de o dubla certificare profesionala, respectiv diploma de masterat in publicitate si o certificare in marketing recunoscuta international prin Communication Advertising & Marketing (CAM), care ofera calificari de marketing focusate pe comunicare.

CAM este considerata o parte integrate a Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai prestigioasa institutie de marketing din lume.

In cadrul parteneriatului incheiat, studentii vor fi pregatiti pentru a sustine examenele impuse de organizatia britanica, obtinand astfel si recunoastere international intr-un domeniu complementar.

“Este un pas firesc pe care l-am facut in continuarea eforturilor noastre de internationalizare, pentru a asigura o maxima competitivitate a studentilor nostri pe piata muncii. Am lansat aceste cursuri si pentru a complete pregatirea academica cu cea practica, cat mai conectata la ceea ce cer angajatorii”, conf.univ.dr. Adela Rogoinaru, director al programelor de comunicare si relatii publice al Facultatii de Litere.

Materatul de “Consultanta si Expertiza in Publicitate” functioneaza in cadrul Facultatii de Litere, Departamentul “Stiinte ale Comunicarii” si a obtinut acreditare ARACIS in anul 2007, ca program de profesionalizare.

Charted Institude of Marketing (CIM) este cea mai mare organizatie profesionala international a marketerilor, ale carei calificari sunt recunoscut in intreaga lume.



Citeste si