Lantul de magazine Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, va deschide un supermarket cadrul Bucuresti Mall (mallul din Vitan), pe data de 14 decembrie, in locul fostei unitati G'market.
Mega Image a anuntat, in octombrie, anul acesta, preluarea celor trei magazine G'market din Bucuresti, situate in zona Obor/Colentina, Plaza Romania si Bucuresti Mall.

Tranzactia a primit OK-ul din partea Consiliului Concurentei la finele lunii noiembrie.

Magazinul din Obor/Colentina va fi redeschis in perioada aceasta, pe cand cel din Plaza Romania - la inceput de 2012.

Cele trei magazine au o suprafata totala de peste 6.000 de metri si un potential de clienti de aproximativ 4 milioane/an, potrivit estimarilor Anchor Group, dezvoltatorul proiectelor Bucuresti Mall si Plaza Romania.

„Prin amplasarea in Bucuresti Mall si Plaza Romania, Mega Image devine parte din experienta de life centre pe care noi o promovam inca de la intrarea pe piata romaneasca", a declarat Sinan Okumus, director de marketing & sales in cadrul Anchor Group, intr-un comunicat transmis de companie.

La final de an, Mega Image va avea 105 magazine, operate sub brandurile Mega Image (supermarketuri) si Shop & Go (magazine de proximitate).

Bucuresti Mall este primul mall din Romania, acesta fiind inaugurat in 1999.

Grupul Anchor, din Turcia, a intrat pe piata romaneasca in 1997, iar in prezent are un portofoliu care include, pe langa cele doua mall-uri deja mentionate, Shopping MallDova (Chisinau, Republica Moldova), Anchor Plaza (cladire de birouri in Bucuresti) si InCity Residences (ansamblu rezidential in zona Dristor-Vitan din Bucuresti).

Sursa foto: Agerpres.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri