2011 a fost cel mai slab an din ultimii sapte in ceea ce priveste investitiile in noi magazine de bricolaj. Intreaga activitatate din piata a scazut, doar opt noi magazine fiind inaugurate anul acesta.
Retelele de bricolaj au oprit brusc motoarele procesului de extindere pe piata locala, in 2011 fiind inaugurate doar opt magazine, dintre care cinci ale retelei locale Dedeman. Cate un magazin nou au deschis francezii de la Bricostore (Severin), austriecii de la BauMax (Bucuresti) si alti francezi, Leroy Merlin, care au deschis primul magazin din Romania in Capitala, pe Soseaua Chitilei.

Dedeman, jucatorul local si liderul pietei de bricolaj din Romania a fost cel mai activ retailer in 2011 cu opt deschideri de magazine,depasirea unui numar de 5.000 angajati, dar si cu achizitionarea mai multor terenuri unde planuiesc extinderea retelei.

De cealalta parte, unul dintre marii perdanti ai acestui an a fost lantul german Praktiker: acesta a raportat pierderi masive. Reteaua germana de bricolaj Praktiker, care detine pe plan local 27 de magazine, a inregistrat vanzari de 68,7 mil. euro in prima jumatate a lui 2011, in scadere cu 28,8%, atingand astfel cele mai slabe vanzari de la intrarea companiei pe piata locala, in 2002.

(zoom pe imagine si click pe evenimente pentru desfasurarea lor si o vizibilitate mai eficienta)



Cronologia pietei de bricolaj in 2011 on Dipity.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri