Grupul Rompetrol, controlat de compania kazaha de stat KazMunaiGaz, a deschis trei noi benzinarii in Georgia, ajungand la o retea de 68 de unitati de distributie a carburantilor, si estimeaza ca va inregistra in 2012 in aceasta tara o cifra de afaceri de 200 milioane dolari, la fel ca in 2011.

"Consolidarea si cresterea prezentei produselor Rompetrol in regiunea Marii Negre este obiectivul nostru in perioada urmatoare, iar platforma creata de grup in tari precum Republica Moldova, Bulgaria, Georgia, Ucraina ne va asigura dezvoltarea si atingerea acestui scop. In plus, strategia companiei este in acord cu economia in plina dezvoltare din Georgia, care se reflecta si asupra pietei de profil, prin mediul concurential si conditiile macroeconomice, dar si prin reglementari precum lipsa biocomponentilor din carburanti sau al nivelului obligatoriu al concentratiei de sulf ", a declarat intr-un comunicat vicepresedintele de retail al grupului, Titov Buzescu, scrie Mediafax.

Rompetrol a intrat pe piata din Georgia la sfarsitul anului 2005, iar anul trecut a avut o cifra de afaceri de aproximativ 200 milioane de dolari, nivel estimat si pentru anul acesta, se precizeaza in comunicat.

In 2011 Rompetrol a comercializat in Georgia cu 7,5% mai multi carburanti, ajungand la un volum de 150.000 de tone.
Compania detine in Georgia si un depozit de carburanti, la Tbilisi, pe care l-a modernizat in urma unei investitii de aproximativ un milion de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri