Selgros Romania, operator de magazine de tip cash & carry (cu vanzare angro), a investit aproximativ 2 milioane de euro in modernizarea magazinelor sale din Bucuresti-Baneasa si Ploiesti.

„Selgros Romania continua proiectul de modernizare a magazinelor sale si relanseaza miercuri, 26 septembrie, magazinele din Bucuresti-Baneasa si Ploiesti, amenajate acum dupa un format nou si o expunere a produselor mai accesibila pentru clienti", se precizeaza intr-un comunicat al companiei.

Noul concept de aranjare a produselor inseamna largirea spatiilor dedicate „categoriilor de marfa care inregistreaza volume semnificative de vanzari - bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti".

Un proiect de modernizare presupune o investitie de 1 milion de euro, au precizat reprezentantii Selgros pentru wall-street.ro.

Anterior, Selgros a modernizat alte 12 magazine ale sale.

Selgros detine in prezent 19 magazine de tip cash & carry in Romania. Pana la finele anului 2013, toate cele 19 magazine vor fi modernizate, spun oficialii retailerului.

In 2011, compania de retail a inregistrat o cifra de afaceri de 3,4 miliarde de lei si un profit de peste 86,7 milioane de lei.

Selgros Cash&Carry Romania este unul dintre cei mai mari retaileri din Romania. Compania face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE.

Afla cine este cel mai puternic retailer din Romania - Nou lider in retailul alimentar dupa 15 ani: Care sunt cele mai puternice lanturi de magazine

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri