Rompetrol vrea inca 150 de benzinarii in urmatorii cinci ani

Rompetrol vrea sa-si extinda reteaua de benzinarii cu 350 de unitati in urmatorii cinci ani, in tari precum Romania, Ucraina, Turcia, Bulgaria, Georgia sau Republica Moldova, dintre care 150 ar urma sa fie dezvoltate la nivel local, a declarat directorul general al grupului, Zhanat Tussupbekov.

"Finalizarea programului de modernizare si extindere a rafinariei Petromidia este baza pentru urmatorul pas in dezvoltarea Grupului Rompetrol - extinderea si consolidarea prezentei Rompetrol in regiunea Marii Negre si Marii Mediterana, precum si intrarea in piete noi precum Ucraina sau Turcia", a declarat, joi, seful grupului, cu ocazia finalizarii unui program de investitii la rafinaria Petromidia.

Grupul Rompetrol, controlat de compania KazMunaiGaz din Kazahkstan, a finalizat programul de modernizare a Petromidia, cresterea capacitatii de procesare de la 3,5 la 5 milioane de tone materie prima si trecerea la productia exclusiva de carburanti Euro 5, si alinierea productiei la cererea de produse petroliere din Romania si regiunea Marii Negre. Valoarea totala a investitiilor se ridica la peste 380 de milioane de dolari, transmite corespondentul Mediafax.

Activitatile de retail si trading ale grupului sunt sustinute de cele peste 1.100 de puncte de distributie carburanti detinute si operate in tari precum Romania, Georgia, Bulgaria, Moldova, Ucraina, Franta si Spania, o retea de distributie a gazului petrolier lichefiat in Romania de 250 statii si 10.000 de puncte de distributie butelii.

Capacitatea totala de stocare a grupului este de 1,1 milioane de metri cubi in regiunea Marii Negre si a Marii Mediterane.

Rompetrol Downstream, divizia de retail a grupului, opereaza o retea de peste 430 de benzinarii la nivel national.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri