15 Octombrie 2012

Produsele marca proprie a magazinelor, alegerea pe timp de criza a tot mai multi romani



In goana dupa preturi mici, tot mai multi romani se uita la produsele marca proprie a magazinelor. Putin cunoscute inainte de criza, au devenit acum foarte populare. Unul din zece produse de la raft poarta marca magazinului si nu a producatorului. Iar economiile clientilor se ridica la cateva zeci de lei la fiecare runda de cumparaturi.

Patronii marilor lanturi de magazine au observat ca oamenii, exasperati de scumpirile tot mai dese, se uita mai atent la preturi. In prezent, ponderea marcilor proprii ale magazinelor a ajuns la 11 la suta din totalul vanzarilor in 2012. In crestere cu trei procente fata de anul trecut si cu 4 procente fata de 2010. Suntem totusi departe de tarile dezvoltate din Europa unde ponderea marcilor proprii este de 25% din vanzari, relateaza Antena1.

Aflati mai multe dintr-un material A1.ro.



Citeste si