Grupul Kenvelo vrea sa ajunga la 10-11 magazine TimeOut pana in mai anul viitor

Grupul Kenvelo, care reuneste dezvoltarea unor branduri ca Tom Tailor, Lee Copper, Kenvelo si TimeOut, vrea ca pana la sarbatorile de Paste de anul viitor sa ajunga la 10-11 magazine TimeOut, a declarat pentru wall-street.ro, Philippe Besadoux, seful retailerului de fashion.

Deocamdata Kenveolo a deschis doua magazine TimeOut in Romania, insa pana in perioada sarbatorii Pastelui (mai) vrea sa aiba deschise 10-11 magazine sub acest brand in Romania.

In jur de 5-6 unitati vor fi deschise inBucuresti si restul in orasele mari, ca Timisoara, Constanta, Brasov, Cluj sau Iasi. Investitia in magazin se ridica la circa 1.000 de euro pe mp.

Planuri de extindere exista si pentru Lee Copper, unde in prezent sunt pana in 20 de magazine, insa pana la finalul lui 2013 compania vrea ca numarul sa ajunga la 30 de unitati pe plan local.

In ceea ce priveste brandul german Tom Tailor, extinderea va fi mai conservatoare, doar cateva unitati fiind in plan pana la finalul anului viitor.

Cat despre brandul Kenvelo, cel mai vechi brand de fashion de pe piata locala, compania nu are in plan sa mai creasca numarul de magazine. Dupa ce reteaua brandului a trecut printr-o perioada de reorganizare si au avut loc inchideri de magazine, ramanand cu 47 de unitati, Besadoux spune ca aici numarul va ramane in jurul a 40-45 de unitati.

Citeste mai multe in articolul: Besadoux, Kenvelo: Romanii sunt dependenti de fashion, asta salveaza tara

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri