12 Decembrie 2012

Cum arata calendarul FAN Courier 2013



Compania romaneasca FAN Courier, unul dintre cei mai mari jucatori din curierat cu afaceri de circa 53 milioane euro, a lansat anul acesta calendarul 2013 cu fotomodele, o editie de 5.000 de exemplare.

“Anul acesta toate creatiile vestimentare ale fetelor din calendar sunt create de Mirela Fraser, ne-am gandit sa sustinem antreprenori romani. Este o colectie noua, care imprima vizionarea. An de an vom lua un antreprenor roman pentru a crea vestimentatiile din calendar”, a declarat pentru Wall-Street.ro Roxana Magopet, marketing manager FAN Courier.

Compania realizeaza calendarul cu fotomodele din anul 2007. Numarul de calendare a crescut de la 3.000 de unitati in 2007 la 5.000 de unitati in prezent. Calendarele ajung la clientii FAN Courier.

In fiecare an, calendarele sunt legate de o investitie facuta de FAN Courier. In 2011, fetele au aparut in calendar cu noua banda de sortare de colete.

“Anul acesta am avut, masini, hartie, colete, banda, boxuri pentru transportul coletelor. Fotograful de anul acesta a fost Cosmin Gogu”, a adaugat Magopet.

Culorile din calendarul FAN Courier 2013 sunt albastru, gri, negru. Calendarul este si pentru perete si pentru birou. Calendarul a fost lansat in cadrul unui eveniment la Restaurantul Sofa, urmat de o prezentare de moda.

FAN Courier este detinuta de fratii Neculai Mihai, Adrian Mihai, Felix Patrascanu si a fost fondata in 1998. Compania deserveste peste 15.000 de clienti, majoritatea persoane juridice cu ajutorul unei echipe formate din peste 2.500 de colaboratori si a unei flote auto de peste 1.500 de vehicule.



Citeste si