5 Martie 2013

Heineken ramane pe crestere: Afaceri cu 13,2% mai mari in 2012



Heineken Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala de bere, a afisat anul trecut o cifra de afaceri de 1,1 mld. lei, o majorare de 13,2%, in timp ce volumul vanzarilor a crescut cu peste 5%, anunta compania.

Marcile Heineken, Ciuc Premium si Bucegi au inregistrat cele mai mari vanzari din portofoliul companiei, raportand o crestere a volumului de doua cifre. In plus, brandul Bucegi si-a dublat volumul de vanzari in ultimii trei ani, varianta PET fiind cel mai bine vandut sortiment din aceasta categorie, potrivit Onno Rombouts (foto), managing director al Heineken in Romania.

Daca pana acum berea este un produs “accesibil” pentru consumatorul roman, acest lucru s-ar putea schimba ca urmare a majorarii accizei.

“Nu suntem fericiti cu aceasta crestere a accizei. E vorba de o majorare a taxei doar pentru bere, care nu se aplica si in cazul altor bauturi alcoolice. Nu suntem tratati echitabil. Aceasta taxa a venit peste noapte”, spune Rombouts.

Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa si a treia din lume in ceea ce priveste volumul. In Romania compania detine brandurile Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Heineken are in Romania 4 fabrici – Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures – si 1.100 de angajati.



Citeste si