Cifra de afaceri obtinuta in Romania de grupul elen Sarantis, proprietarul producatorului de cosmetice Elmiplant, a crescut cu 8,1% in primul trimestru, la 7,64 milioane de euro, de la 7,07 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor companiei citate de Mediafax.

Romania este a treia piata pentru Sarantis in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia. Contributia operatiunilor din Romania in totalul vanzarilor a fost in primele trei luni de 15,14%, peste nivelul de 13,5% de acum un an.

Sarantis a obtinut in Romania un profit EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor) de 230.000 de euro, de la aproape zero in intervalul similar din 2012.

In afara de Romania, cresteri au mai avut loc in Bulgaria (15,6%), Cehia (10%), Ungaria (3,23%) si Bosnia (67,5%).

Sarantis a inregistrat scaderi ale afacerilor in Grecia (-11,3%), Polonia (-2,9%), Serbia (-2,6%) si Macedonia (-4,3%).

La nivel de grup, cifra de afaceri a Sarantis a scazut cu 3,55% in primele trei luni, la 50,5 milioane de euro. Profitul EBIT a urcat cu 47%, de la 1,73 milioane euro la 2,57 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri