Grupul elen Sarantis a raportat pentru primul semestru o crestere cu 7,05% a cifrei de afaceri pe piata romaneasca, la 17,59 milioane euro, si o scadere cu 24,34% a profitului EBIT (inainte de dobanzi si taxe), la 520.000 euro, potrivit unui raport al grupului, scrie Mediafax.

In primele sase luni ale anului trecut, cifra de afaceri a companiei s-a situat la 16,43 milioane euro, iar EBIT la 680.000 euro. Romania este a treia piata pentru Sarantis in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia, si a patra in functie de profit, dupa Grecia, Serbia si Polonia.

In primul semestru, grupul a finalizat transferul productiei de cosmetice de la fabrica Elmiplant din Bucuresti in Grecia, Romania urmand sa devina centrul pentru cercetarea si dezvoltarea de produse in Europa Centrala si de Est (ECE), coordonat de fondatorul Elmiplant, Elena Cremenescu.

Elmiplant este un brand romanesc de cosmetice creat in 1992 de Elena si Ion Cremenescu. In 2003, proprietarii au investit 1,5 milioane de dolari intr-o unitate de productie si un nou sediu, in Bucuresti, iar patru ani mai tarziu au vandut compania catre Sarantis, pentru 6,5 milioane euro. Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse care include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare. Distributia produselor se face la nivel national prin intermediul a 10 birouri de vanzari si cinci depozite regionale.

Citeste si:
Afacerile Cosmetic Plant urca in S1. Exporturile, plus de 130%
Afacerile Cosmetic Plant,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri