Vanzarile grupului farmaceutic sloven Krka in Romania au crescut cu 9% in primul trimestru comparativ cu perioada similara a anului trecut, la 11,9 milioane euro, sustinute in principal de medicamentele cu prescriptie, se arata intr-un raport al companiei, scrie Mediafax.
Astfel, piata romaneasca s-a mentinut pe primul loc la nivelul grupului in Europa de Sud-Est, regiune din care mai fac parte Croatia, Serbia, Macedonia si Bosnia-Hertegovina.

Vanzarile de produse eliberate pe baza de prescriptie medicala au urcat in primele trei luni cu 15%, cea mai mare contributie la acesta evolutie avand-o medicamentele lansate in ultimii trei ani. Compania mentioneaza ca si produsele prezente pe piata de mai multi ani au consemnat crestere.

In intervalul mentionat, vanzarile de produse veterinare ale Krka pe piata romaneasca au urcat cu 37%, reprezentand cea mai mare crestere la nivelul grupului sloven pe acest segment.

Potrivit Krka, aceasta evolutie s-a datorat cresterii vanzarilor catre ferme mari, dar si a produselor pentru animalele de companie.

Anul trecut, vanzarile grupului sloven in Romania au atins 47 milioane de euro, in scadere de la 48,6 milioane euro in 2011.

Krka produce medicamente generice pe care le comercializeaza in peste 70 de state la nivel mondial. Firma are centre de productie in Slovenia, Polonia, Rusia, Croatia si Germania.

Per total, grupul a vandut in primul trimestru medicamente si produse veterinare de 284,4 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri