Vanzarile grupului farmaceutic sloven Krka in Romania au crescut cu 9% in primele noua luni, comparativ cu perioada similara a anului trecut, la 32,8 milioane euro, compania continuand sa-si intareasca pozitia pe piata locala.

In perioada ianuarie-septembrie 2012, Krka Romania a avut vanzari de 30 milioane euro.

"O contributie semnificativa la vanzarile totale au avut-o medicamentele cu prescriptie lansate in ultimii trei ani. Dintre produsele eliberate fara reteta, Naldorex (naproxen) si siropul de iedera Herbion, lansate in 2012, au cel mai mare potential pentru cresterea viitoare a vanzarilor", se arata intr-un raport al grupului sloven, scrie Mediafax.

Astfel, in perioada analizata, vanzarile de medicamente eliberate pe baza de prescriptie medicala din Romania s-au majorat cu 7%, a treia mare rata de crestere pe acest segment inregistrata de Krka pe pietele unde activeaza, dupa Rusia (37%) si Polonia (8%).

Pe segmentul produselor eliberate fara prescriptie medicala, compania a avut o crestere de 31%.

Krka este prezenta in Romania si cu produse veterinare.

Potrivit studiului Pharma & Hospital Report realizat de Cegedim, la finalul primelor noua luni din 2013, Krka ocupa locul 10 pe piata farmaceutica locala, cu o cota de 2,6%, urcand o pozitie fata de primul semestru, cand era clasata pe 11.

Romania este cea mai mare piata a grupului in Europa de Sud-Est, fiind urmata de Croatia, Bosnia si Hertegovina, Macedonia, Bulgaria, Serbia, Kosovo, Albania si Muntenegru.

Krka produce medicamente generice pe care le comercializeaza in peste 70 de state la nivel mondial. Firma are centre de productie in Slovenia, Polonia, Rusia, Croatia si Germania.

Per total, grupul a vandut in primele noua luni medicamente si produse veterinare de 835,3 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri