Lego Romania, reprezentanta producatorului danez de jucarii Lego, a obtinut in 2012, primul an complet de activitate directa pe piata romaneasca, o cifra de afaceri de circa 27 milioane lei (6 milioane euro) si un profit net de 403.000 lei (90.000 euro), potrivit datelor de la Registrul Comertului, scrie Mediafax.
Compania daneza si-a deschis reprezentanta din Romania in ultima parte a anului 2011, perioada in care, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, a avut o cifra de afaceri de 1,07 milioane lei si un castig net de 55.000 lei.

Pana la infiintarea propriei reprezentante, jucariile Lego au fost livrate pe piata locala prin intermediul unui distribuitor. Lego Romania are noua angajati.

Potrivit datelor companiei de cercetare Nielsen, Lego ocupa, in perioada aprilie 2012 - martie 2013, primul loc in topul producatorilor de jucarii de pe piata romaneasca dupa valoarea vanzarilor. Urmatoarele doua pozitii sunt adjudecate de Simba Toys si Hasbro.

Vanzarile de jucarii de constructie sunt estimate sa creasca cu o rata anuala constanta de 5%, in timp ce preturile sunt de asteptat sa scada considerabil, cu pana la 50%, potrivit estimarilor firmei de cercetare Euromonitor.

Cu Lego, care si-a deschis birou in Romania, popularitatea pentru jocuri si puzzle-uri a reinviat, iar trendul va continua pana in 2016, cand ar putea ajunge la vanzari de 51 milioane lei, mentioneaza Euromonitor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri