24 Iulie 2013

Wall-Street.ro organizeaza retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente ale anului



Cotidianul de afaceri Wall-Street.ro organizeaza in aceasta toamna prima editie a conferintei retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online din acest an.

Evenimentul va avea loc in perioada 19-20 noiembrie, la hotelul Howard Johnson din Bucuresti.

La conferinta retailArena vor participa peste 200 de specialisti in retail. Speakeri de top din Romania si strainatate vor prezenta cele mai recente tendinte din industria de retail, opinii inovatoare si studii de caz de succes.

Participantii vor primi sfaturi practice, aplicabile imediat, de la lideri in retail-ul european si local si vor descoperi care este cheia maximizarii vanzarilor intr-un spatiu in care mediul online dicteaza din ce in ce mai mult regulile jocului.

Conferinta retailArena se va adresa, in egala masura, managerilor din marile retele comerciale, precum si producatorilor si celor interesati de ce presupune o afacere in comertul traditional sau online.

"La retailArena vom continua sa punem accentul pe ideea de proiect regional, fiind prezenti atat speakeri cat si participanti din afara tarii. Ne dorim sa continuam experienta de 4 ani in care Wall-Street.ro organizeaza evenimente. Vom avea un format interactiv, in care in prima zi va avea loc conferinta (adresata in principal executivilor din ecosistemul de retail), iar in cea de-a doua workshopuri (seminarii practice, cu obiectiv de a aduce valoare adaugata participantilor, prin studiile de caz si implementarile practice descrise. Conferintele Wall-Street.ro ne permit sa interactionam altfel decat prin pixeli cu cititorii si cu invitatii nostri. Acesta este motivul pentru care in ultimii ani am pus un accent din ce in ce mai puternic pe organizarea de evenimente - si facem progrese importante an de an in privinta temelor acoperite”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al Wall-Street.ro

Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta lunara de aproximativ 700.000 de clienti unici, potrivit datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe www.internetcorp.ro.



Citeste si