Mihaela Ungar, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu, este noul director marketing si comunicare in cadrul grupului Rompetrol.
Mihaela Ungar preia astfel atributiile de comunicare detinute anterior de Alexey Golovin, care se va ocupa de alte proiecte in cadrul Rompetrol, si cele de marketing, detinute de catre Petrian Radulescu, fostul director de marketing care a parasit compania in luna martie.

Mihaela Ungar, cu o experienta de 21 de ani in cadrul Colgate – Palmolive, s-a alaturat Rompetrol „in contextul in care strategia grupului in urmatorii cinci ani vizeaza dezvoltarea activitatii de retail si dezvoltarea diviziei internationale a KazMunayGas", potrivit unui comunicat de presa al companiei.

“Experienta si expertiza Mihaelei Ungar in FMCG (fast moving consumer goods) completeaza si sustine intentia grupului de a trece la o noua etapa a dezvoltarii sale, consolidarea si extinderea activatilor de retail in Romania, dar si in regiune Marii Negre”, declara Zhanat Tussupbekov, CEO al grupului Rompetrol.

Mihaela Ungar si-a inceput cariera in 1992, la Colgate - Palmolive, ocupand initial functia de manager produs oral care Romania, avansand ulterior in pozitii precum marketing manager Romania si Republica Moldova, marketing manager- produse de ingrijirea casei - divizia din America Latina si marketing panager oral care professional products in Filipine.

Din 2000, Mihaela Ungar a detinut functia de director marketing Romania si Republica Moldova, cu rolul de a crea si implementa strategiile comerciale si de marketing pentru marci precum Colgate, Palmolive, Protex, Lady Speed Stick, Mennen, Ajax si Axion.

Noul director al departamentului marketing si Comunicare Corporativa al Grupului Rompetrol a contribuit la infiintarea Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC), o organizatie care incurajeaza autoreglemetarea pietei de publicitate.

Timp de sase ani, Mihaela Ungar a condus acest organism, care a intrat in European Advertinsing Standards Alliance (EASA) inainte ca Romania sa devina stat membru al Uniuniunii Europene.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri