Carrefour a incheiat primul semestru cu un profit operational de 766 milioane euro, in urcare cu 5% fata de nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce vanzarile au variat nesemnificativ, la 36,4 miliarde euro.
Profitul operational recurent al Carrefour a urcat de la 730 milioane euro la 766 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de grup. Rezultatul a fost in linie cu estimarile analistilor, potrivit Bloomberg, citat de Mediafax.

Carrefour a reusit sa implementeze o politica mai consistenta de preturi reduse si a imbunatatit eficienta managementului magazinelor prin modernizari si descentralizarea procesului decizional, stabilizand veniturile pe piata franceza si consolidand marjele de profit.

Compania a precizat ca nu anticipeaza imbunatatirea conditiilor economice in acest an.

Directorul financiar al Carrefour, Pierre-Jean Sivignon, a declarat ca estimarile analistilor privind un profit operational recurent de aproximativ 2,2 miliarde euro pentru acest an sunt rezonabile.

Grupul francez Carrefour are in Romania 126 magazine, dintre care 24 de hipermarket-uri Carrefour, 69 de supermarket-uri Market, 32 de magazine de proximitate Express si un magazin online. Retailerul a avut anul trecut pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri