Kaufland Romania a deschis joi un nou hipermarket in Bucuresti, situat pe strada Valea Cascadelor, acesta fiind al cincilea magazin al retelei din Capitala si al 88-lea la nivel national.

Potrivit unor informatii furnizate anterior de Kaufland, investitia medie intr-o unitate se situeaza intre 6 si 9 milioane euro. Noul magazin va comercializa o gama de 20.000 de articole.
In Bucuresti, retailerul mai detine magazine pe soseaua Colentina, bulevardul Barbu Vacarescu, strada Sebastian si strada Racari.
De la inceputul anului, Kaufland Romania a mai deschis sase magazine noi, in Pascani, Falticeni, Radauti, Galati, Petrosani si Ploiesti.
Compania a creat pana in prezent peste 12.000 de noi locuri de munca directe in Romania, la sediul central in Bucuresti, in magazinele deschise, precum si la centrele logistice situate in Parcul Industrial Ploiesti si Turda, potrivit Mediafax.

Kaufland este cel mai mare retailer din Romania, dupa valoarea vanzarilor, depasind Metro Cash&Carry si Carrefour. Anul trecut, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifra de afaceri neta de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), in crestere cu 15% fata de 2011, si un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin in Romania in anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai opereaza pe plan local reteaua de discount Lidl.

Citeste si:
Kaufland deschide un nou magazin în Blaj
Kaufland deschide un nou...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri