GSK alege cumparatorul fabricii din Brasov. Daca negocierile esueaza, unitatea va fi inchisa

Grupul britanic GlaxoSmithKline a intrat in etapa de selectie a cumparatorului fabricii Europharm din Brasov, in cadrul careia doreste sa cunoasca planurile companiilor interesate de achizitia unitatii producatoare, iar daca aceasta faza va esua fabrica va fi inchisa.

“Exista un interes crescut pentru fabrica GSK din Brasov, iar prima faza a proiectului, cea de cautare de potentiali cumparatori, s-a incheiat la inceputul lunii noiembrie 2013. In faza a doua, GSK lucreaza cu companiile interesate pentru a intelege mai bine planurile specifice ale acestora pentru fabrica, precum si pentru a conduce o analiza mai amanuntita, incluzand vizite la fabrica. Aceast lucru ne ajuta sa selectam cele mai bune oferte, cu care vom continua procesul de vanzare”, sustin reprezentantii GSK.

Acestia estimeaza ca etapa va fi finalizata pana la finalul primului trimestru din 2014. Daca pana la sfarsitul celei de-a doua faze compania nu va gasi un comparator, fabrica din Brasov va fi inchisa, proces care va dura pana la finalul lui 2015.

Fabrica de la Brasov a fost deschisa in urma cu 20 de ani si produce o gama variata de medicamente de la tratamente HIV/SIDA, medicamente pentru boli respiratorii, depresie si raceala si gripa/anti-inflamatorii.

GSK a motivat decizia de a sista poductia in luna iunie prin supra-capacitatea de productie actuala in reteaua GSK pentru formele solide orale.

Citeste si:
500.000 de dolari a costat o casă în care nu poți să locuiești
500.000 de dolari a costat o...

Compania a investit peste 100 de milioane de dolari in unitatea de la Brasov, ale carei produse sunt exportate in mai mult de 80 de tari. Fabrica are 243 de angajati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri