Romanii au cumparat anul acesta 31.500 tone de ciocolata, cu 4,5% mai mult decat in 2012, valoarea vanzarilor fiind estimata la 1,13 mld. lei, spun reprezentantii Heidi Chocolat.

Tabletele de ciocolata domina piata, reprezentand circa 55% din cantitatea de ciocolata vanduta in Romania.

“Romanii prefera ciocolata cu lapte, iar ca ingrediente prefera alunele. In perioada sarbatorilor (noiembrie-decembrie) este o perioada de varf in ceea ce priveste vanzarile, in aceasta perioada fiind preferate figurinele”, sustin oficialii Heidi Chocolat.

In Romania, consumul anual de ciocolata este de circa 1,75 kg per persoana. Spre comparatie, consumul de ciocolata este de 11,9 kg per capita in Elvetia, 9,9 kg in Irlanda, Marea Britanie – 9,5 kg, Austria – 8,8 kg, Belgia – 8,3 kg, Germania – 8,2 kg, Norvegia – 8 kg, Danemarca – 7,5 kg, Canada – 6,4 kg si Franta – 6,3 kg.

Pentru acest an Heidi a pregatit cel mai mare brad de ciocolata din Romania, acesta fiind expus in magazinul-concept Heidi ChocoWorld. Bradul masoara 1,90 m inaltime si, in varf, o stea de 35 cm, din ciocolata alba. Bradul Heidi cantareste 300 kg, echivalentul a 3.000 tablete de ciocolata cu lapte.

Prezenta in 48 de tari, Heidi Chocolat a fost fondata in anul 1994 de catre familia elvetiana Laederach, proprietarul companiei Confiseur Läderach AG, un faimos producator de produse de cofetarie si ciocolata premium. Compania detine o capacitate de productie situata in Pantelimon, langa Bucuresti, cu peste 350 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri