29 Ianuarie 2014

Satisfacut? Uite cum aeroportul "Henri Coanda" iti masoara nivelul de satisfactie prin "Happy or Not"



Sistemul international "Happy or Not" de masurare a nivelului de satisfactie a pasagerilor fata de serviciile oferite a fost introdus, marti, pe Aeroportul "Henri Coanda". Primul domeniu este cel al parcarilor publice, a anuntat Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, scrie Mediafax.

"Sistemul «Happy or Not» aplicat in Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti include un numar de opt dispozitive, care afiseaza o intrebare la care pasagerii pot raspunde apasand unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» pana la «very unhappy»). Acest sistem va monitoriza si masura, in timp real, nivelul de satisfactie a pasagerilor atat fata de calitatea serviciilor din aeroport, cat si fata de angajatii care realizeaza respectivele servicii", se arata intr-un comunicatul de presa al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti.

Potrivit sursei citate, primul domeniu asupra caruia pasagerii isi pot exprima gradul de satisfactie este cel al parcarilor publice, insa in acest an vor mai fi monitorizate in acest fel serviciile de curatenie, check-in, retail si securitate.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a precizat ca sistemul "Happy or Not" este si in alte aeroporturi europene, printre care Heathrow - Londra, Lutton - Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.



Citeste si