Peste 3.300 piese de mobilier vechi au fost aduse spre refolosire si reciclare de peste 900 de persoane, care au primit in schimbul fiecarei piese de mobilier aduse un voucher de 20 lei, de folosit numai in magazinul IKEA, anunta compania.

Peste 60% dintre piesele primite au fost scaune. Aproximativ 130 de piese de mobilier au fost preluate de organizatiile caritabile partenere si au fost distribuite catre familii din medii defavorizate. Componentele de plastic si metal au fost reciclate, iar componentele nereciclabile au fost incinerate pentru a genera energie intr-un mediu controlat, prevenind efectele negative asupra mediului.

Campania s-a desfasurat in perioada 20 decembrie – 26 ianuarie.

Initiativa locala face parte din proiectele de sustenabilitate sustinute de IKEA la nivel mondial. In 2013, grupul suedez a instalat 137 de turbine de vant proprii si peste 550.000 de panouri solare.

De asemenea, peste 40 de milioane de euro au fost economisite datorita masurilor de eficientizare a consumului de energie electrica in magazinele si depozitele IKEA din intreaga lume.

Profitul IKEA Group a crescut cu 3,1%, ajungand la 3,3 miliarde de euro pentru anul fiscal 2013, cea mai buna evolutie fiind inregistrata in China, Rusia si SUA. Compania vizeaza vanzari de 50 de miliarde de euro pana in 2020.

Retailerul suedez IKEA a raportat in perioada 1 septembrie-31 august 2013 vanzari de 440 mil. lei, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul trecut.

Magazinul IKEA din Bucuresti, deschis pe 21 martie 2007, a fost al 253-lea magazin inaugurat, iar Romania a 35-a tara. Pana in luna martie 2010 a functionat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea a devenit parte din IKEA Group.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri