IKEA România a înregistrat cu o creștere de 2,5% a vânzărilor totale în anul fiscal 2022, respectiv de peste 13% pentru comerțul online, comparativ cu anul precedent. Mai mult, IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier și 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei. În acest moment, la unele dintre acestea retailerul anunță reduceri chiar și de 20%.

Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.

Anul fiscal 2022 a înregistrat o creștere și în ceea ce privește comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi.

Cel mai popular produs a fost purificatorul de aer FORNUFTIG, cu peste 2.400 de piese vândute în total, în timp ce categoria de mobilă favorită a fost HEMNES, cu peste 12.700 de piese vândute.

„An de an, menținem pe piața din România o creștere solidă, indiferent de provocările cu care ne-am confruntat atât noi, cât și întregul sector privat.”, a declarat Violeta Neniță, Marketing Manager, IKEA România.

Începând cu 1 octombrie, compania scade prețurile unora dintre produsele gamelor sale.

Clienții se vor putea bucura de prețuri mai mici cu până la 20% la unele dintre cele mai populare produse, incluzând soluțiile de depozitare emblematice KALLAX sau mobilierul de dormitor MALM.

Retail jobs

IKEA România a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar Sibiul va fi un alt oraș ai cărui locuitori se vor bucura de produsele și serviciile IKEA, printr-un punct de ridicare comenzi dedicat.

În plus, compania a lansat în septembrie un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F