Din totalul celor 18,6 milioane de produse IKEA care au ajuns in casele romanilor, 62,4% au fost articole de mobilier si 37,6% accesorii. Cea mai bine vanduta familie de mobilier de dormitor a fost HEMNES, cu 29.452 de bucati, in timp ce gama de lenjerii de pat NATTJASMIN a fost cea mai populara in categoria accesorii, cu 68.871 bucati vandute, iar albul a fost preferat de cei mai multi dintre cumparatori.

Cand vine vorba de IKEA FOOD, cel mai mai bine vandute au fost chiftelutele suedeze cu peste sase milioane de bucati, in timp ce lungimea de 474 de kilometri a celor aproape trei milioane de hot-dogs vanduti ar acoperi distanta de la Bucuresti la Constanta dus-intors.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont